17 grader

2009-04-02 | 20:44:11
Så varmt hade vi det igår kväll (på solsidan). Så Elin fick sitta ute och titta på när pappa tvättade sin cykel. Jag vet inte om hon var så intresserad av det men planen (pappas önsketänkande) är att Elin i framtiden ska tillhöra Johans service team så det ska börjas i tid.


Nja, det var nog inte instruktionerna om hur man tvättar en cykel som
gjorde att hon var på bra humör. Det var nog solen
och värmen som gjorde det :-)





Det är kul att vara ute, men att sitta framför datan i pappas
knä är nog ändå roligare.


Idag var vi på massage och det var sista gången, ifortsättningen får vi massera själva här hemma.
Det blev en helkroppsmassage idag men Elin tyckte nog att var lite tråkigt att ligga still så länge. Hon försökte smita, men kom inte så långt. Fast denna gången så somnade hon efter massagen, och hon var den enda bebisen som sov. Brukar ju vara tvärtom.
Efter massagen åkte vi till Omega och hos henne satt vi ute hela eftermidagen och fikade. När vi sedan var påväg hem ringde Johan och önskade sig grillad mat eftersom det idag var flera grader varmare än igår. Ja, vi fick helt enkelt ta första bästa avfart mot Hornbach där Elin och jag köpte en grill.
Det var ju självklart en grill man var tvungen att skruva ihop själv och jag försökte göra det när vi kom hem, men jag kom aldrig riktigt igång. Jag lämnade över till Johan efter att han skrattat en stund och sa "ska du skruva ihop grillen kommer det ju dröja ändå till imorgon innan vi kan få någon mat".
Om jag säger att det var lite som att skruva ihop IKEA möbler så kanske ni får en uppfattning om hur jag hade det och förståelse för att jag gav upp ganska fort. Den är fortfarande inte riktigt ihop skruvad, bara så passa att det iallfall gick att grilla på den ikväll ;-)


Elin hos Omega, vet inte riktigt om Elin ser så road ut...


Resultatet av vår grillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback