Lite av varje

2009-04-13 | 22:34:16

Lite bilder på Elin...
(Tror jag har fått med hennes tankar också)


Jaja, dags för fotografering nu igen.




Jaha, är det en ny kamera nu eller?
Det är iallafall inte den du brukar fota med.


Jag som trodde det skulle bli morötter idag också...


Och så blev det ärtor, det är ju inte alls lika gott.


OJ, nu var det den där kameran igen.


Pappa släpar med mig överallt, och varför ska jag ha
så mycket kläder på mig och inte han?



Elin har ätit lite för mycket och kräks, men se så duktig hon är.
Hon vet att hon ska titta in i kameran vad som än händer :)



Åh nej! Tog du verkligen kort när jag kräktes, vad pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Marih

Jag hoppas också att hon vill kika ut på lördag men mycket osäker. Lika bra att man ställer in sig på att få gå över tiden. Men hon är hjärtligt välkommen redan nu =)

Så himlasöt lilla Elin är,diggar verkligen hennes frisyr ♥



Skriver med dig på listan så får vi se om du prickar rätt!!

2009-04-15 @ 17:08:57
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback