123456789

2009-08-07 | 23:46:15
Elin har som hon alltid gör när det är varmt, ägnat dagen till att sova. Jag hade inget att göra så jag satt ute i solen och läste tidningen. Flera gånger! Fick lära mig att kl 12:34:56 idag inträffade något unikt. Med hjälp av dagens datum 7/8-09 bildades nämligen sifferkombinationen 123456789. Så ni kan kanske förstå att jag varit lite uttråkad idag...

Elin vaknade vid 8:15 vid 9 fick hon frukost sen var det dag för morgon promenad som avslutades med att Elin somnade i vagnen. Hon vaknade vid 12 och ville ha mat men somnade sen igen. Vaknade nästa gång vid 15 och då försökte jag hålla henne vaken ett tag med hjälp av ett bad, men det var inget kul. Vid 17 var det dags att sova igen. 2 timmar denna gången och när hon vaknade vid 19 så var pappa hemma! Klockan hann bli 21.30 innan Elin återigen somnade och nu kan hon i lugn och ro få sova hela natten :-)





Elin sover...
Badar...
Leker...
Och sover.

Elins hår har blivit så långt att hon har det i ögonen, så idag kom saxen fram igen. Denna gången blev det ungefär 2 cm av luggen som klipptes av... Men det är så mycket hår på det lilla huvudet så det syns knappt att det är något klippt.


En nyklippt Elin och papa tittar på Pistvakt.

Det finns någon i detta huset som kör som en galning och denna någon, det är Elin. Hon kör på allt som kommer ivägen, även mina hälsenor. Så nu har Elin fått ett körkort till sin gåstol. Hon har för tillfället prövotid och fortsätter hon köra som en galning dras körkortet in och hon får inte längre framföra sitt fordon.





Kommentarer
Postat av: Caroline

Men stackars dig...låter verkligen som om du haft lite att göra idag. Men du vet att det bara är till att höra av dig så kanske vi kan hitta på nåt :)Elin verkar vara tvärtemot Moa, för Moa vill inte sova.

Ja, Lilla Moa skulle också behöva ett körkort för mina hälsenor är också lite massakerade faktiskt. Stolen är ju i precis rätt läge :(



Ha de så bra o trevlig helg.

2009-08-08 @ 06:16:54
URL: http://moisblogg.boggspace.se
Postat av: emelie o elliott

nä..va busigt- eget körkort o allt =)

2009-08-11 @ 19:15:11
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback