Beroendecentrum

2009-08-18 | 20:20:38
Slår man telefonnumret till beroendecentrum i Malmö, då hamnar man hemma hos oss. Vi har nämligen samma nummer fast beroendecentrum har tillägget 00 på slutet. Efter 5 samtal idag så tröttnade jag och drog ut telefonjacket, och sen kunde dom fortsätta ringa bäst dom ville!

Idag inte så mycket att göra och så var det så pass fint väder att det inte gick att sitta inne och titta på Varuhuset så vi skickade ett sms till Moa och mamma Caroline för att höra om dom ville hänga med på promenad idag igen, och det ville dom. Halv två träffades vi och Elin hade somnat i vagnen en liten stund tidigare, men tror ni hon sov länge...
När jag tittade ner i vagnen då var hon vaken. Jag tror att klockan var något efter tre när vi kom tillbaka och då åt Elin lite mat, det första hon åt på hela dagen. Hon ville inte ha mer än 2 skedar gröt i morse, lite senare gick det ner 100 ml välling men någon annan mat fanns det inte i den lilla magen. 
Hon åt en portion gröt när vi kom tillbaka och sen somnade hon. Jag höll mig vaken några timmar och sen somnade jag också. Elin och jag vaknade vid 19.30, eller det var Elin som vaknade och väckte mig. Men nu ska det ju bli kul att se om det går att få Elin i säng igen ikväll, eller om man ska behöva sitta uppe. Jag är iallafall trött och vill sova och Johan är fortfarande på jobbet och jag hoppas att han kanske är pigg när han kommer hem så han kan roa Elin under kvällen om det behövs.





Igår när vi träffade Caroline fick vi nya diadem till Elin. 
Hon hade varit i Ullared i helgen och var snäll och köpte några till oss.
Det blev 2 st diadem och 1 hårband. Hårbandet passade helt perfekt och det 
hade Elin på sig igår. Iallafall tills Johan kom hem från jobbet. Då åkte det av...







Kommentarer
Postat av: Anita

Du verkar ha jättekul med din gåstol och du är jättesöt i ditt nya hårband.

Hoppas att du kommer och hälsar på mormor och morfar

snart.

Kramar från oss till dig

2009-08-18 @ 20:48:23
Postat av: Kadri

Vad mycket hon kan. Min Tessy kan inte ens sitta helt själv ännu. Och vilket söt leende hon har.

2009-08-19 @ 08:34:31
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback