Ett år sedan

2009-08-04 | 23:03:01
4 augisti 2008 var vi på det första ultraljudet, så idag är det precis ett år sedan. 


Då såg det ut såhär:
Idag såhär:




Idag blev det den där promenaden med Moa, den som regnade bort igår. Vi bestömde att vi skulle gå den långa rundan Johan visade mig förra veckan. Alla tyckte det var en bra idè. Alla utom lilla Moa. Hon var inte alls med på det valet av runda och beklagade sig hela nästan hela rundan runt. Men hon håller på att få sin första tand och då är det ingenting som är kul. Elin undrade nog vad det var som lät ifrån Moas vagn. En gråtande bebis, det brukar det inte vara under våra promenader. Moa brukar vara så glad, och det blev hon idag med när vi nästan var hemma och Elin kom på att hon kunde låna ut Uggla (gosedjur) till henne. Det var nog det hon egentligen ville hela tiden men varken hennes mamma eller jag fattade det, tur att Elin hade koll på läget.
Det blev en runda till Ica på hemvägen så det dröjde nästan 3 timmar från det vi gick till vi var tillbaka. Jag tyckte att den långa promenaden fick räcka som träning idag, men så kom Johan hem precis i tid för att jag skulle hinna till Friskis&Svettis gympa. När jag hade varit och tränat hoppade Elin och jag ner i badkaret. Det lilla busfröt envisades me att sitta själv i badkaret trots att det var så mycket vatten att hela hon försvann under det. Efter badet var klockan nästan 21 och då tvingade vi Elin i säng. Imorgon ska vi stiga upp tidigt, kl 10 ska vi vara i Lund och kolla Elins hjärta.






Elin och Moa
Elins nya bitleksak - pappas fötter.
Det är tur att han inte har sån fruktansvärd fortsvett som jag och Elin har.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jisses, vad tiden går snabbt!



Kul att du har börjat på Friskis! Vilka pass går du på? Är du inte kvar på Sats längre?

2009-08-05 @ 12:22:34
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback