Folkets park

2009-08-23 | 10:41:04
Idag åker Elins farfar tllbaka till Jordanien, så igår var vi och hälsade på farmor och farfar. 
Vi träffade även farbror Peter, farbror Fredrik och tant Linda. Fast Elin träffade bara dom en pytteliten stund. Hon somnade precis när dom kom och varknade inte förrän det var dags för dom att gå hem igen. 
Men innan dom kom för att fika så gick Elin, farmor och jag till Folkets park. Vi skulle titta på alla djuren precis som vi gjorde på fredagen också. Och jag tror att vi lovade Elin att nästa sommar, då ska hon få åka alla karuseller.



Just nu väntar Johan och jag på att Elins ska vakna från sin förmiddagsvila. När hon gjort det ska vi åka till Bulltofta och spela frisbegolf, och när vi ändå är där så springer vi in på Ikea också en runda. Om det blir som jag planerat ;-)
Jag sitter och tittar på nyhetsmorgon och triss skrapet. Supertriss och chans till 100 000:- i månaden i 25 år. Det är en 24-åring från Svedala som är och ska skrapa. Jag hörde inte riktigt om hon köpt lotten här i Svedala, men tänk om hon gjort det. Jäkla också, vad synd att inte vi hann före och köpa den lotten isåfall!





Elin och farmor tittar på djuren

Sen var det sov dags
Elin och Johan gosade i morse



Kommentarer
Postat av: Bosse

är nu åter i Amman och har redan börjat längta efter Er alla.



Farfar

2009-08-24 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback