Foto

2009-02-26 | 16:45:40
Nu har det hänt. För första gången har det gått en hel dag utan att jag tog ETT ENDA FOTO PÅ ELIN! Detta var igår och inget jag kom på förrän imorse och såfort jag kom på det åkte kameran fram.
Hmm, jag tror ingen är gladare över en fotofri dag än Johan. Han tycker det fotograferas lite väl mycket. Och han kanske har rätt, tittar man på kameran är det 534 tagna kort sedan Elin föddes för snart 10 veckor sedan.

Efter fotograferingen imorse var vi på BVC, matvraket väger nu 5640 g och är 60 cm. Hon är nästan lite för stor för sin badbalja nu så när hon skulle bada fick det bli i badkaret och det var jättskoj. Där var mycket mer plats och sprattla på och mycket mer vatten att stänka :-)






Här är lite bilder från veckan som gått...






Klänningen Elin hade på sig på julafton är nu nästan för liten,
passade på att ta några foto på den.
Såhär såg det ut på julafton:



Och 2 månader senare:





Det är fortfarande inte så skoj att ligga på mage.

Sova är bättre.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken storlek i kläder har hon nu?

2009-02-26 @ 16:53:30
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vilket härligt leende hon har!

2009-03-02 @ 09:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback