Datorn har gett upp

2009-07-22 | 08:57:23
Japp så är det. Den bärbara datorn här hemma slutade fungera igårkväll. Hakade först upp sig och sen stängde den av sig och går inte att få igång den igen. Johan satt flera timmar och försökte fixa den men han kom fram till att vi behöver köpa en ny hårddisk till den. Gör vi det så KANSKE det går att rädda alla bilder på Elin som är på en. Jag visste att man inte kunde lita på datorer!!
Men om det nu inte skulle gå att rädda bilderna så är det bara dom tagna efter maj som vi förlorar, dom andra är för säkerhetsskull sparade på en extern hårddisk och dom som finns här på bloggen ligger ju också sparade. Men det är ju inte alla....




En bild har jag iallafall som ni kan få på Elin idag, den är tagen med mobilen i måndags när vi var och handlade. Johan tyckte inte vi behöve ha vagnen med oss in i affären ;-)











Kommentarer
Postat av: Marih

Haha...skön stil!

Trist om datorn nu är helt kapputt...Jag försöker påminna mig själv om att alltid spara på den externa hårddisken...ska nog ta o sätta mig med det idag...Skulle bli såå ledsen om alla bilderna försvann som jag har på underbara Amanda.

2009-07-22 @ 09:10:23
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Farmor

Kan det vara Elin som mixtrat lite val mycket med datorn?

2009-07-22 @ 10:03:15
Postat av: Anita

Ja inte behöver ni någon vagn när ni handlar och tänk vad billigt det blir, det får ju inte plats mycket mer än Elin i korgen.

2009-07-22 @ 17:11:02
Postat av: Jenny

Kan du maila över bilden på Elin och dig som finns i ett inlägg lite längre ner? Tycker att den är sååå vacker!

2009-07-22 @ 20:23:34
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Marih

Öppnar en lösenordsskyddad blogg...vill du följa mig även där så maila mig, så lämnar jag inloggnings uppgifterna!



Kram Marih ♥

2009-07-23 @ 05:29:40
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja vi ska nog allt kunna klämma in en fika. Verkar ha en hel dle gemensamt. Tycker att det är viktigt för mig själv att få skriva av mig. Som sagt va har jag inte berättat detta för någon men jag och killen vi bråkar varenda dag. Har gått så långt att jag inte vet som är bäst längre.Stanna kvar i ett förhållande där vi hela tiden bråkar eller kanske leta efter eget. Men jag älskar ju honom över allt annat och vill bara att allt ska bli bra...håller tummarna varje dag och kanske blir det som du skriver att allt bara vänder en dag, man kan ju i alla fall hoppas.



Hittar ni på annars idag da?



Kramar ♥



2009-07-23 @ 17:04:08
URL: http://familiaberglund.blogg.se/marih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback