Nu är vi hemma

2009-07-13 | 22:05:19
För några timmar sedan kom vi hem till Svedala. Jag väkte Elin vid 10 i morse sen gjorde vi vad vi kunde för att hålla henne vaken så hon kunde sova i bilen hem. Haha, trodde jag ja. Alltså att Elin skulle sova i bilden. Vi satte oss i bilen när klockan var ca 14 och Elin sov innan jag ens fått igång bilen. Hon sov i 15 minuter, sen vaknade hon, typiskt!


När vi kom hem fick Elin bada och sedan blev det en kort prommenix till Ica. Hon var trött och tänk vad mycket lättare allt blir om man sover när man är trött. Men det där har hon inte lärt sig ännu, lilla Elin. Hon kämpar och än så länge är dom små blå öppna. Hon har nog blivit lite bortskämd när vi varit iväg. Ibörjan av veckan sov hon i sin resesäng men dom sista dagarna har hon fått ligg i sängen och sova hos mig. Hmm, jag har förvanat Johan att om hon vill göra samma sak här hemma, då kommer inte han att få plats i sängen när han kommer hem...





Idag åt vi fisk till middag. Elin åt potatis och rödspätta
och jag åt fiskgratäng, men tidigare idag åt vi grillad korv.

Morgongympa
Titta pappa! Jag kan göra armhävningar precis som mamma (på knäna).

Efter badet
Visst blev hon söt i tofsen.


Kommentarer
Postat av: Marih

Välkomna hem..nu kanske ni snart har tid med en liten fika? ;o)



Sååå sött med den lilla toffsen på Elin ♥

2009-07-14 @ 05:35:55
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Min kära bror med familj kommer på besök idag och jag vet inte hur länge dom stannar..men när dom farit tillbaka till Uppsala så kan vistyra ihop en fikamåste :o)

2009-07-14 @ 09:48:10
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback