Semester

2009-07-06 | 06:41:27

Nu är vi påväg på semester allihop fast det blir åt olika håll. Johan äker till Frankrike för att bl.a bestiga Mont Blanc och Elin och jag åker till Karlskrona. Det verkar som att vår vecka kommer bli en vecka där vi bara fikar en massa hela tiden, som jag misstänkte. Vi är nästan redan helt uppbokade och mitt i alltihop ska jag hinna med ett besök hos frisören. Igårkväll skulle Johan hjälpa mig göra nya slingor i mitt hår. Det gick bra i ca 30 min sen frågade han om man inte kunde göra sånt här hos frisören. Elin satt i sin hoppgunga och hade jättekul åt oss som vi höll på i köket. När jag berättat att man självklart kan fixa slingor hos frisören gav Johan upp. Han förstod inte varför han skulle behöva kämpa med det när det fanns andra som kan göra det, och dessutom få betalt för det...

Lite tidigare underdagen åkte vi till Swedbank arena för att se hur Mff:s nya arena ser ut. Vi hade bestämt att vi skulle äta lunch någonstans på stan och pasade på att gå in på O´learys vid stadion. Där inne hittade vi Lisa, hon jobbade idag. Elin var trött, somnade nästan i bilen så vi tog med vagnen in så hon skulle kunna sova när vi åt. Men det gick inte efter att hon sett Lisa. Och lite senare kom farmor också. Nu var det två personer som gav Elin uppmärksamhet och som om det inte var nog med det så började finalen i Wimbeldon just som vi kom in (all sport är intressant), så något sovande blev det inte alls. 



Jag vet inte vad det var som är så intressant, men jag misstänker att det är bilder till bloggen dom är inne och kikar på:




Nja, jag vet inte. Pappa vad tycker du?

Kanske, jag är inte helt säker.

Haha, ja det blir helt perfekt. Pappa du är bäst!

Sen började sporten på tv4, inget annat var intressant längre.

Fortfarande sporten på tv.



Kommentarer
Postat av: Foraldrabloggar.se

Grattis, du lyckades komma med på vår topp 20-lista! Hoppas du kan behålla din position för vi gillar din blogg

//Föräldrabloggar.se



Observera att vi nu mer finns under adressen foraldrabloggar.se

2009-07-07 @ 15:45:40
URL: http://foraldrabloggar.se
Postat av: Amanda

Vilken fin bild på er allihopa tillsammans. ^^

2009-07-07 @ 15:53:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback