Trötter

2009-07-09 | 23:05:34
Jepp, Elin är helt slut om dagarna. Vi har nog haft för mycket att göra och träffat för mycket folk så vi får ta det lite lugnt dom sista dagarna på vårt besök här i Karlskrona. Imorgon ska vi träffa Eva-Lena och på lördag ska vi åka till Ronneby och Tosia Bonnadan, men så mycket mer ska vi inte göra. Dom vi inte hunnit träffa får vi träffa nästa gång vi är här och hälsar på.



Idag sov Elin, och som hon sovit. Jag gick kl 9 imorse för jag skulle klippa mig (vilken tur att det finns frisörer är allt jag har att säga. Efter 3 timmar med Se&Hör har jag nu full koll på vad som hänt i världen, hur har jag kunnat klara mig utan all denna viktiga information) när jag kom tillbaka hade Elin nästan precis vaknat. Hon fick lite mat och så hoppade hon en stund i sin hoppgunga men sen somnade hon igen. Klockan var nu runt 13 och vi skulle egentligen åka till min mormor i eftermiddags men jag lät Elin sova och jag råkade också slumra till. När klockan var 16 gick jag och väckte sömntuta så vi kunde åka. Hon höll sig vaken under besöket och fikat hos sin gammelmormor och klarade även att hålla fingrarna i styr så jag fick behålla mitt te i muggen idag. När vi sen kom till mormor och morfar var Johan Blund och hälsade på Elin igen, men först hann hon få i sig lite mat. Pasta med broccoli blev det och en stor burk fick plats i magen. Hon inte bara sover mycket utan äter mycket också, så den lilla växer nog för fullt :-). Just nu är hon vaken, men det är bara en tidsfråga innan hon slocknar igen...






I eftermiddags:
Det kliar i ögonen.

En liten stund senare i mammas knä...

Bild från igår morse, då Elin steg upp så pass tidigt att
hon kunde titta en stund på nyhetsmorgon.

Bilder tagna precis:
Ha, du tror att jag snart kommer att somna, glöm det!

Men, jag är inte trött nu. Jag lovar, se vilka stora ögon jag har.

Ok Elin, jag tror dig. Men varför väljer du då att borsta dina tänder??










Elins blogg är med på topp-20 listan hos föräldrabloggar.se den har legat på plats 15 i två dagar men idag har vi klättrat till plats 12.



Bloggen är även nominerad till veckansblogg hos Livet i Villavillekulla och sist jag kollade hade vi inte fått en enda röst :-( så in och rösta på oss nu!





Till sist!
Till alla som klagar på vädret. Johan berättade igår att dom inte kunnat klättra något då för det snöade uppe bland bergen.





Kommentarer
Postat av: Marlene

Jätte söta bilder =)

Hoppas att ni får en skön dag! Kram

2009-07-10 @ 09:34:46
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Marih

Tack för de tipset...ska genast google :)

2009-07-10 @ 11:50:28
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag ska genast gå in och rösta på er!

2009-07-10 @ 12:05:14
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar.se

Hej och grattis, du ligger på vår topp 20-lista!

2009-07-10 @ 12:42:38
URL: http://foraldrabloggar.se
Postat av: Amanda

Tack så mycket för tipset. det ska jag absolut ta åt mig. ^^



Fina bilder. :o) Så underbart söt.

Hoppas ni får en fin fredag och helg.

Kram

2009-07-10 @ 13:52:01
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Eva [Marius mamma]

Hittar hit till dig via föräldrarbloggar. Vilket charmtroll ni har! Hon vet då hur hon skall bete sig på bild!:)

2009-07-11 @ 19:49:23
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback