Vad är det som hänt?

2009-07-19 | 21:44:40
Två dagar i rad har Elin vaknat mitt inatten. Inatt då vaknade hon kl 3 och ville inte somna om. Johan fick gå upp och roa henne och dom satt och lekte tills klockan var 5 i morse, då somnade Elin igen. Och gissa vem som varit trött idag. Jo, Johan! Förstår inte vad som hänt med henne. Hon som dom senaste 2 månaderna varit så duktig och sovit hela nätterna, men dom senaste dagarna har hon sovit mycket om dagarna så det är säkert det som ställt till det. 


Vi fick besök av farmor och farfar idag också. Dom vill träffa Elin hela tiden, och det är klart att dom får. Farmor lyckades söva båda Elin och Johan. Elin somnade trots att det var tennis på tv, men är man trött så är man. Dom låg och sov båda två i flera timmar. Jag somnade faktiskt också, men Elin väckte mig  kl 17.30, då var det dags för lite mat i hennes mage och sen tog jag på henne en klänning. När klockan var 18 fick Elin väcka Johan och sen åkte vi till stan. Vi skulle gå på restaurang med farmor, farfar. Det blev O´learys och Elin hade fullt upp. Var hon än tittade så fanns där en tv som visade sport. Efter ett tag blev det faktiskt tråkigt att sitta och titta på det så hon fick hoppa upp i Johans knä och smaska på majskrokar istället.





Redo för restaurangen

Elin, pappa och farmor

Elin & mamma


Bilder från Johans besök i Chamonix
Johan uppe på någon kulle ;o)

En stolt Johan på toppen av Mont Blanc! (4808 m upp i luften).


Johan vill att han och Elin ska åka dit och klättra när hon blivit lite äldre.
Men jag vet inte.
Elin verkar inte så road när han berättar för henne om sitt äventyr och visar bilderna han tagit.
Snö mitt i sommaren!?








Kommentarer
Postat av: Marih

Sicken söt liten flicka :o)

Idag bär vi av till Halmstad..men vad sägs om en liten fika på torsdag?

2009-07-20 @ 07:20:35
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback