Något nytt som är skoj

2009-06-14 | 21:47:47
Jag ser inte det roliga i det,  men Elin har kommit på något som hon tycker är skoj. När hon sitter på golvet och leker så kastar hon sig plötsligt åt ett håll, hon har jättekul. Men eftersom hon kastar sig åt olika håll varje gång har jag fått bygga en ring av kuddar runt henne så hon inte ska slå sig igen. Ibland gör hon misstaget och kastar sig frammåt, då hamnar hon ju på mage och kommer ingenstans. Kastar hon sig bakåt, eller snett bakåt så hon hamnar på rygg kan hon ta sig upp till sittande igen, om hon får tag i något att dra sig upp med hjälp av. Men från mage till sittande har hon ett tag kvar och inte kan hon snurra från mage till rygg heller, för kuddarna är i vägen, det tar liksom stopp.








Har du tänkt hjälpa mig upp, eller måste jag fixa det själv?

Tjohoo, solen är tillbaka!

Jepp, alla leksaker är med, jag är klar för prommenaden.




Johan hälsar att Elins farfar jätte gärna får köpa en ny kamera till henne! Hon vill ha en platt-tv också, och så finns det väldigt mycket mer tekniska prylar hon vill ha ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin, du och jag får nog åka och shoppa lite i sommar, Farfar

2009-06-15 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback