Och så blev det höst

2009-06-03 | 21:40:09
Imorse när jag gick ut fick jag nästan en chock, det var bara 15 °C ute.  Har ju varit vant oss vid det dubbla senaste dagarna, men den lilla kaminen Elin tyckte det var riktigt skönt.

Efter frukosten i morse lämnade vi Karlskrona och huset pa Jimjö åkte vi ifrån för sista gången. Det är sålt och dom nya ägarna flyttar in 1 juli. Innan dess kommer vi antagligen inte åka upp igen, om det inte blir så att vi åker upp över midsommar.
Under vår färd till Svedala hann temperaturen sjunka ner till 8 ° och jag satte faktiskt på värmen i bilen och började tycka att dom där 15 graderna jag först klagade på inte var så illa efter allt...
Elin somnade när vi var i Karlshamn och hade ingen aning om vad som hände under vägen. Sweden Rock började idag så en lång bit av E22 genom Norje var full med öldrickande människor. Den sträckan brukar man få köra 70/90 på men idag var det bara 30. Puh, det tog lång tid att komma hem idag.

Klockan 18 nu ikväll kom en massör, eller kanske heter det massörska, hmmm. Det var iallafall en flicka som masserade :-)
Det var presenten jag fick på morsdag av Elin. 2 timmar höll hon på och under tiden så lekte Johan och Elin (massagen var jätteskön och jag håller tummarna att jag får en likadan present nästa år). Elin skrattade och hade jättekul men sen blev hon lite trött och gnällig och och ville mest vara för sig själv. Hon flyttade in i sitt rum och försökte sig på att lösa ett pussel. Självklart gick inte detta något vidare bra. Elin förstod inte riktigt vad hon skulle göra med pusselbitarne, hon gjorde som hon gör med allt annat. Provsmakade på det.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback