Simning

2009-06-04 | 16:48:44
Idag simmade Elin runt hela bassängen helt själv, vi fick jaga henne. Det var nämligen så att alla barnen fick ha en flytring denna gången. Elin har nog aldrig haft så kul och hon fick en himla fart när hon kom på hur hon skulle göra för att komma framåt.
Vi skulle även teta något nytt när vi var under vattnet. Vi skulle släppa Elin, barn består till 70-80 % av fett så dom skulle inte sjunka fick vi lära oss innan. Johan och jag upptäckte att Elin antagligen består till 100% av fett för hon flöt upp till ytan direkt när vi släpte henne.


Jag vet inte vad som hänt med kameran, men dom flesta bilderna blir suddiga nu för tiden...
Johan får ta en titt på den när han kommer hem.







Elin och pappa väntar på att få hoppa i.



När flytringen kom på, bar det av runt hela bassängen.














Kommentarer
Postat av: Caroline "massösen"

Hej på er! Jättetrevligt att få komma hem till er. Så härligt Elin ser ut att tycka det är i poolen. Hit kommer jag nog att återvända då och då för att titta och le :)

2009-06-05 @ 09:26:03
Postat av: fredrik

varför har johan vit t-shirt på dom första bilderna?

2009-06-05 @ 20:40:29
Postat av: Marih

Så himla skoj det ser ut med babysim.längtar till vi också kan få gå på de..

Vore super trevligt med en fika, ni får mer än gärna komma förbi. Vi åker iväg den 15juni och kommer vara borta två veckor..men ni är jätte välkommna innan de. Bara att säga en dag så sätter jag på kaffebryggaren :o)

2009-06-06 @ 15:21:12
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback