Uppe med tuppen

2009-06-12 | 09:30:01



Det här är vad Elin såg imorse när hon blev väckt. Det var ju inte så att hon såg palmer, för vi är fortfarande i Svedala, men blåst och regn var det när hon tittade ut. Och det var kul, träden som rörde sig var jätte intressanta att titta på.

Stackaren vaknade säkert av att någon stod och pussade på henne, innan klockan ens var 6 imorse. Johan ska cykla vätternrunt i helgen så han var uppe tidigt för att säga hej då till Elin. Han sa att hon var vaken, men det tror jag inte på!
Elin tyckte nog inte det var så farligt trots allt för han satte henne i hoppgungan och sen hoppade hon där till klockan var 8 och det var dags för Johan att åka. Då var hon trött och somnade direkt när hon kom tillbaka till sin säng igen.








Igår eftermiddag satt Elin och lekte och nu när hon lärt sig sitt helt själv och
ha överblick över alla leksaker, då är inte kamerna intressant längre.
Hon ville inte släppa sin boll med blicken.
Jag försökte, men det gick inte.












Elin och jag har bestämt oss för att försöka hålla oss inomhus hela dagen, för det finns väl inte någon som vill gå ut i detta vädret.



Kommentarer
Postat av: Marih

Hej!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte hörde av mig o meddelade att vi åkte till Uppsala. Det blev bestämt väldigt hastigt o det har varit en massa att göra sen jag kom upp. Vi bestämde oss för att flyga upp då jag behövde lite avlastning med Amanda. Kommer hem i Juli igen.Måste ta en liten fika då tycker jag...eller vad säger du?

2009-06-12 @ 16:04:06
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback