Vi gick ut i regnet

2009-06-12 | 22:43:31
Elin tillbringade det mesta av dagen i sin hoppgunga. Jag hann både se på film och börja städa, men sen blev jag sugen på kladdkaka och vi hade givetvis inte någon grädde hemma så Elin och jag fick ge oss ut i regnet. Utrustade med regnkläder begav vi oss ut. Vi passade även på att gå en liten längre runda än bara till affären och Elin blev under prommenaden hungrig. Hon glömmer bort att hon behöver äta när hon är i hoppgungan. Har hon väl börjat hoppa går det inte riktigt att få i henne mat. Hon försöker hoppa även vid matbordet i sin stol Och det går inte så bra precis, lite svårt att pricka munnen med skeden så hon brukar få massa mat i hela ansiket när hon är på hopp humör. Hon ville inte ha någon mat innan vi gick ut men när vi var halvvägs på vår prommenad började hon skrika. Åh vad arg hon var och vad hon skrek. Det gjorde hon hela den halvtimmen det tog för oss att gå hem. Väl hemma åt hon massa mat men sen var det dags att hoppa igen.



Elin och jag spelade lite spel mellan hopp, film och städning. Vi spelade MIG, men det gick inte så bra. Elin var helt värdelös! Hon kunde inte en enda fråga, så jag vann ;o)











Påväg ut i regnet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback