Vi testade

2009-06-26 | 20:58:12
Och det gick, hon kunde sitta i vagnen! Elin klarade hela shoppingrundan på Maxi som eftersom jag bröt min lilltå (skämtar inte) tog ca 1 timme. Hon hade jättekul där hon satt och fick till och med en i personalen att göra en leksak till henne av en tom pappkartong och kassörskan passade på att leka tittut med Elin. Elin uppskattade det men jag tror inte dom bakom oss i kön var så roade :-)
Det tog på krafterna att åka kundvagn. Elin hoppade in i bilen först och under tiden jag lyfte in kassarna somnade hon.







Heja Elin!




Innan vi åkte till Maxi var vi en liten runda på Jula där vi hälsade på Helena. Dom hade mycket att göra idag så det blev bara ett kort besök, men nästa gång ska vi få fika (om det är lite mindre att göra då, så det hoppas vi på). Elin hittade en strandstol som hon nog vill ha, men den är fortfarande lite stor fast till nästa sommar är den nog helt perfekt.










Nu har vi köpt alla saker som behövs till saften, så nu saknas bara blommorna som vi måste ut och plocka. Men det kan nog bli lite mer besvärligt än jag trodde för min tå är inte röd längre, den är helt blå och gör fruktansvärt ont! Vi får se hur det gå med vår fläderblomssaft. Innan skadan och vår tur till affären var jag tvungen att ringa försäkringskassan för dom hade gjort fel med mina pengar, jag ringde och gissa vilken plats i kön jag fick...








...nr 197

Kommentarer
Postat av: Bosse

Hej Elin, Hoppas Mamma's fot kanns battre idag,du far hjalpa till sa Mamma kan vila sig



Farfar

2009-06-27 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback