11 veckor

2009-03-07 | 18:27:08
Idag blir Elin 11 veckor och denna dagen har spenderats på IKEA i Kalmar. Elin sov hela tiden ovetandes om vad som handlades till henne.
Sen vi kom till Karlskrona i onsdags har hon fått så mycket saker att vi inte vet hur vi ska få plats med allt i bilen när vi ska åka hem.



Elins mamma, alltså jag, råkade för några veckor sedan vara lite kaxig och säga till Johan att jag skulle slå honom i Stockholm marathon. Det kanske inte var så smart och ni som känner Johan vet att det kanske inte blir så lätt.
För 5 veckor sedan började jag iallafall träna och efter ett tag sprang jag tillsammans med Johan. Vi sprang 7 km och jag var ganska trött, fick fuska några meter och gå. Jag frågade Johan om han var orolig och började känna av konkurrensen, men han kände sig väldigt lugn. Han sa även att om han ska springa i mitt tempo behöver han inte byta om för han bli inte ens svettig.  Men igår var jag ute och sprang. Det blev vid Orionstugan och där är slingorna bättre märkta än i Rödeby. Jag sprang på den gula, eller så var det den röda, det var iallafall 2,5 km slingan, det är jag nästan helt säker på. Jag tog mig runt 4 var så det blev 1 mil och det tog "bara" 1 timme och 3 minuter. Så långt har jag nog aldrig tidigare sprungit i hela mitt liv!





Elin var hemma hos mormor och morfar
under tiden och hon låg och sov hos Elvis.



På dessa bilder har Elin på sig dom fina kläderna hon fick av 
Jenny när vi träffade henne i torsdags.







Här är alla saker Elin fått idag.
Pappa kommer bli helt galen när han får se detta.


(Det är egentligen inte så mycket, för krokodilen och hunden är inte till Elin. Dom ska Melker få när han fyller år).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback