Efter massagen

2009-03-26 | 13:23:08
Nu har Elin och jag precis kommit hem från massagen. Idag skötte sig Elin riktigt bra och hon ställde till och med upp på att ligga platt på mage och få ryggen masserad. På väg hem somnade hon som vanligt i vagnen, men bara en liten stund. Hon ville inte sova ute idag som hon brukar så jag fick lyfta upp henne i sängen. Där låg hon och sov ända tills jag tyckte hon var för söt och gick och hämtade kameran, då vaknade hon. Så nu ligger hon vaken och sysselsätter sig själv med sitt gym, men jag hopppas att hon somnar snart igen...







 

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hon är ju för söt, den lilla =)

2009-03-26 @ 20:32:47
URL: http://jannicesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback