Elin får massa uppmärksamhet

2009-03-09 | 14:50:11
Igår träfade vi Charlotta, Veronica och Jenny på ett fik i stan. Elin hade jätte kul och trivdes när hon (som vanligt) fick en massa uppmäksamhet.
Efter fikan åkte vi och hälsade på gammelmormor och där fick vi ännu mer kakor. Elin var lite trött eftersom hon inte velat sova så mycket tidigare på dagen, och gå miste om uppmärksamheten, så hon var lite grinig. Och det var hon resten av kvällen också och jag skyllde givetvis detta på mormor och morfar som bara går och bär på stackarn hela tiden, hon får inte vara fred någonting. Fast å andra sidan så vill hon inte vara själv nu längre. Nu har dom vant henne vid att bli buren hela dagarna!





Veronica, Charlotta och Elin

Elin, Jenny och jag.



Elin och gammelmormor 8/3-09



Elin och gammelmormor 26/12-08. Det syns att hon har växt endel :-)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Så. Nu har jag fått en genomgång av Rödebys stigar och gator av Gerda. Hrm... den slinga med röd markering ska visst vara fantastisk att gå med barnvagn. Hrm... ja, och jag som minns att man skulle gå in på en stig för att gå på den? Vi får utforska denna by närmare när ni kommer nästa gång. :)

2009-03-09 @ 18:16:59
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men hur kan du ha en så ung mormor??? Hon ser ju inte ut att vara mer än 65? Eller?

2009-03-09 @ 18:18:56
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback