Inte lik mig längre

2009-03-10 | 22:28:23
Nu har mycket av min mage försvunnit och dubbelhakan är också nästan borta :-) så nu är inte Elin så lik mig längre.
Johan har nämligen sagt att överallt där Elin är tjock är hon lik mig. INNAN NÅGON BLIR UPPRÖRD, jag tror han skojade!
Nej, nu är hon bara lik sin pappa. Och likheten är att dom två klarar av att sova sig igenom det mesta.
Elin och jag var på stan idag med Jenny och Elin sov som vanligt, stackars Jenny har nästan inte fått se henne i vaket tillstånd. Men jag tror faktiskt att Jenny föredrar henne sovandes, iallafall efter dagens händelse.
Jag var inne i en provhytt på HM för att prova ett jättefint linne och hörde hur Elin började skrika och sen hör man hur Jenny med panik i rösten ropar på mig. Lilla Elin var jätte varm och eftersom hon sov sig igenom vår fika stund var hon även super hungrig så det var inte konstigt att hon skrek. Och det var inte lite hon skrek!








 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Elin, hälsa din mamma att tant Jenny har tråkigt. :( Du får övertala henne att ni ska åka "hem" snart igen. ;)

2009-03-15 @ 16:24:58
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vi kommer nog snart "hem" igen, men tycker du det tar för lång tid kan du få komma och hälsa på oss om du vill.

2009-03-16 @ 09:37:34
URL: http://elinliedberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback