Massage

2009-03-16 | 09:25:28
I torsdags var Elin och jag på massage.  Det vi fick lära oss denna första gången var att massera benen och magen och Elin tyckte att det var jätte skönt. Nästa gång blir det armar och axlar och lite bekymrad är jag eftersom lilla Elin behöver ligga på mage när axlarna ska masseras. Hon tycker bättre om att ligga på mage nu än innan men det är ju inte precis någon favorit. 
Efter massagen somnade alla bebisar, alla utom Elin. Hon tyckte nog att det blev lite tråkigt att hon var den enda som var vaken så hon började skrika. När hon skrikit så pass mycket att hon lyckats väcka dom andra sovandes bebisarna var hon nöjd, så när hon fått 5 andra bebisar och vakna och börja skrika då passade Elin på att somna :-)
Efter massagen åkte vi till Hornbach där det har blivit lite som på Ikea. Jag lämnar bara bort Elin så fort jag kommer in sen kan jag gå och handla i lugn och ro.
På Hornbach handlade vi färg och när vi kom hem så målade vi (eller jag Elin sov)  om i Elins rum.







I lördags åkte vi hem till Fredde och Linda där vi tittade på melodifestivalen.
Elin såg inte så glad ut på vägen dit, men hon hade nog kul när vi var där.
Hon hittade jättefina tavlor som nog var m
ycket intressantare än melodifestivalen...

Kommentarer
Postat av: Maria o Sofia

Vilka fina bokstäver, vill härma :-) var har ni köpt dem? Finns de i färg? Kram från oss!

2009-03-16 @ 10:07:20
Postat av: Jenny

Så fint du har i ditt rum, Elin! :)

2009-03-16 @ 14:00:37
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback