Träning

2009-03-08 | 10:21:03
Imorse var det trötta ben som tog mig runt 5 km slingan på blygsamma 36 minuter. Tror jag ska börja med en ny taktik inför loppet, ämligen att vila mig iform :-)
När jag var och sprang så passade även Elin på att träna i sitt gym. Hon vet inte om det men om några dagar kommer det ett nytt gym på posten med favorten Nalle Phu.
Elin tog ut sig regält under sitt morgonpass och ligger nu och sover, men såfort hon vaknar ska vi åka till stan och fika med Jenny, Veronica och Charlotta och senare i eftermiddag ska vi åka och träffa Elins gammelmormor.











Nu är det lite roligare att ligga på mage, här är några bilder från igår kväll.









Johans kommentar om gårdagens inköp blev, "vad ska hon med all skit till".

Kommentarer
Postat av: Bosse

Vad hon är stark i nacken nu och kan hålla huvudet upprätt, det måste vara all träningen i gymmet som ger resultat

2009-03-09 @ 03:59:06
Postat av: Maria o Sofia

Gud vad duktig du är som tränar så flitigt. Jag har inte börjat jogga ens. Jag promenerade 1 mil o simmade förra veckan, och nu har jag inte kunnat röra mig på en vecka pga. träningsvärk från detta hahaha...

2009-03-09 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback