Bra på att spela

2009-05-27 | 14:55:47
Elin var slö hela dagen igår, iallafall den tiden Johan var på jobbet. När han kom hem blev hon genast lite piggare och jag passade på att åka iväg och handla. När jag kom hem satt Elin och åt gröt. 1 portion gröt (pulver+vatten) brukar räcka i 3 dagar för det är en stor portion. Men hon åt upp nästan hela portionen igår. Och såfort jag kom hem så blev hon dålig igen, men bara så länge hon såg mig. Gick jag ut då blev hon pigg igen. Hon spelade nog sjuk mest hela dagen igår så jag tror vi får ta och berätta sagan om pojken och vargen för henne, den jäkla ungen!





Nu har vi precis haft besök av kompisarna så nu har vi lite leksaker att städa upp.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback