Hänt i helgen

2009-05-04 | 10:51:39
I torsdags fick Elin vara med som sin första majbrasa. Hon tyckte nog att det var fint, det var ju något som rörde på sig hela tiden och varmt var det också.
Efter att vi tittat på elden åkte vi till Karlskrona för att hälsa på mormor och morfar.
När vi kom fram fick Elin ett påskägg och en alldelse egen säng med rosa Nalle Puh sängkläder (dom tyckte jag var jätte fina).




Sängen fick hon provligga direkt eftersom vi kom fram nästan mitt i natten.

Vi hann spendera en dag i sommarstugan också, men när vi skulle
titta på vattnet då somnade Elin.






Elin fick en massa kläder och här provar hon sin nya klänning.


En boll låg i påskägget och den var rolig att leka med,
speciellt om man låg på köksbordet.


Pappa och Elin vilar, eller pappa vilar iallafall.


Linslusen har full koll på var kameran är.


Jag tyckte det var kallt och hade mycket kläder på mig, 
och Elin förstod mig inte alls.




När vi sedan kom hem igen kunde Elin sätta sig i sin fåtölj
och titta lite på TV innan det var dags att lägg sig.




Kommentarer
Postat av: Liselotte

Så fina lakan du fått av din mormor och morfar! När du kommer hit får vi försöka hitta ett lakan med kameler på!

Be din mamma kolla din mail!

Farmor

2009-05-04 @ 22:37:19
URL: http://www.enharda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback