Man kan tro att jag fått med mig fel bebis hem

2009-05-28 | 14:59:51
Nu har vi varit och simmat. Elin behövde inte anstränga sig så mycket idag så hon trivdes :o) Idag fick vi nämligen lära oss något nytt. Elin skulle åka bakom mig eller Johan genom att bara hålla i våxa axlar. Vi höll i hennes händer också så igen behöver vara orolig. Hon hade det väldigt bra där bak, åkte runt i nästan hela bassängen och skrattade och behövde inte göra ett dugg själv.
Hon fick vara under vattnet  några gånger idag också, och det börjar bli ganska kul.


Det blir inga bilder från simningen idag, vi hade med oss kameran fast den låg kvar i bilen.
När Elin hade duschat efter simningen fick hon som vanligt sin mössa direkt på sitt blöta hår när vi skulle gå, och eftersom vi inte hade bråttom hem till några kompisar idag så passade vi på att gå en runda i Pildammsparken. Hon hade ju mössan på mycket längre än hon brukar och håret har blivit lägre nu så när vi senare kom hem och tog av mössan så låg håret helt platt på huvudet.






Det ser inte riktigt ut som Elin....
När Johan kommer hem från jobbet kommer han att tro att jag
fick med mig fel bebis hem från simningen.

Tummen upp...
Och nappen i munnen, det är definitivt fel bebis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback