Melodifstivalen

2009-05-17 | 10:39:19
Igår var Johan i Göteborg och sprang Göteborgsvarvet. Elin och jag var hos tant Lisa på tjejfest där vi tittade på melodifestivalen. Elin sjöng med i dom flesta låtarna, hejade förfullt på Sverige men tyckte även att vinnaren Norge var jättebra.Hon hade fått sova en hel del under dagen för att hon inte skulle vara så grinig under kvällen och det funkade. Hon skötte sig väldigt bra, var lite ledsen ett tag när hon blev hungrig och kämpade sig igenom nästan hela den 3-timmarslånga melodifestivalen. Det var bara under röstningen hon somnade.
Vi kom hem väldigt sent och innan Elin fått pyjamasen på och mat i magen hade klockan hunnit bli 01.30. Jag hade min egna lilla tanke när jag gick och la mig, nämligen att Elin skulle sova lläännggee eftersom hon gick och la sig så sent och hade varit vaken nästan hela kvällen. Men icke! Klockan 5 i morse vaknade hon och var superpigg. Hon ville siga upp och leka den jäkla ungen! Ungeför vid 6.30 gav jag upp, då orkade inte jag vara vaken längre utan la henne i sängen och ställde dit hennes gym så fick hon leka själv.







Elin med Lisa

Elin fick en ny kompis









Idag är det den 17 maj och det är någon på andra sidan jorden som fyller år. 
Grattis på födelsedagen Eva-Lena!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Tusen tack! jag har faktiskt fått jordgubbstårta och dagen har firats med mamma och pappa som åker tillbaka hem imorgon igen, men jag är ju hemma om 6 veckor så det känns bra.



tack igen för grattishälsningen supergulligt av dig att lägga in det här :-)

2009-05-17 @ 12:51:02
URL: http://downinaussieland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback