Morsdag

2009-05-31 | 19:32:19
Så har det hunnit bli morsdag! Imorse när jag satte mig vid datan hade jag fått ett mail från Elin, Johan hade skvallrat lite igårkväll om att ett mail var påväg. I mailet hittade jag Elins mordsdags present; jag ska få massage senare i veckan!
Jag tror att hon har fått lite hjälp att ordna det av pappa, så tack båda mina älsklingar :-)


Idag har vi varit i sommarstugan och denna gången var Elin vaken och såg havet, eller det hon antaglien tycker är den största simbassäng hon någonsin sett.















Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad snäll du är mot mamma, Elin! Och söt är du också i din rosa "mössa"!

2009-06-01 @ 18:34:59
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback