Nappen

2009-05-16 | 11:23:33
Det var inga problem att få en ny burk med mat igår, det var iallafall vad Johan sa. Det var han som gick till affären eftersom Elin och jag inte hade hunnit med det under dagen, vi åkte till IKEA istället. Elin brukar tycka om att vara där men inte igår, hon gnällde mest hela tiden. Påvägen hem kom jag på att det kanske var för att hon inte fick någon leksak som hon alltid brukar få...


Under kvällen lekte vi med Elin och efter leken ville hon ha nappen, eller ville och ville. Jag tryckte in nappen i munnen och hon hade den där säkert i flera minuter. Hon upptäkte att varje gång hon skrattade så trillade den ut, hon ville ha tillbaka den några gången men sen tröttnade hon.
Nu använder hon inte nappen som andra barn gör, utan Elin har den som en bitleksak och tuggar på den :0)





Jag leker tittut med Elin och hon tittar på mig
som att jag vore dum i huvudet!

Vad är det du håller på med egentligen, du är verkligen korkad.

Det är roligare att leka med pappa, han är iallafall inte konstig.

Du sa att jag skulle sova efter att jag hade ätit gröten, så jag har
redan börjat vila lite mot bordet.



Titta vad jag har i munnen.

Läggdags.

Snart borde Elins hår vara lite för långt för denna frisyren,
och lägga sig ner...

Lite senare...
Elin sover under Nasse, utan nappen!







Elins tänder.  2 st är dom i underkäken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback