Och var ska jag sova...

2009-05-28 | 09:10:02
Igår kämpade sig Elin igen dagen utan att sova. Jag väkte henne vid 10.30 precis innan vi fick besök och sen höll hon sig vaken. Hon var väldigt trött under eftermiddagen och klarade knappt hålla ögonen öppna under vår korta runda till affären. Men hon gav sig inte, hon kämpade på och lyckades vara vaken. Lite efter 17 så låg hon i sin säng och hade nästan somnat när Johan kom hem från jobbet. Han skulle givetvis pussa på henne och då gick det ju absolut inte alls att sova.
Hon hamnade lite senare i vagnen och inte ens  vår 1 timmes långa runda lyckades söva henne. Och inte ville hon sova när vi kom hem heller, det var ju fotboll på tv och när hon fick se det var alla våra försök att få henne att somna meningslösa. Hon fick helt enkelt sitta i soffan och titta på Champions leauge finalen mellan Barcelona och Manchester United.  Inte förrän matchen var slut kunde hon följa med Johan upp till sängen. Jag trodde hon låg i sin säng och sov men när jag skulle gå och lägga mig så såg det ut såhär: 







Hur tänkte dom, var skulle jag få plats...




Elins kompis MOA har också skaffat sig en blogg, vad hon hittar på om dagarna kan man läsa om på http://moisblogg.bloggspace.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah..vilken härlig syn :) Det ser skönt ut för Elin men jag kan inte förstå hur Johan kan tycka att det är skönt att ligga sådär.

2009-05-28 @ 12:16:22
URL: http://moisblogg.boggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback