Sofia på besök

2009-05-23 | 10:21:22
Igår hade vi besök av Sofia, Tobbe och Maria. Det var längesedan vi träffade lilla Sofia och hon hade växt jätte mycket. Hon är så stor nu att hon klarar av att krypa eller kanske åla är ett bättre ord, hon kan iallafall förflytta sig. Men än så länge går det bara åt ett håll, nämligen baklänges. Jag hade ju hoppats på att Elin skulle titta hur Sofia gjorde och kanske lära sig någon, men inte. Hon var inte ett dugg intresserad av det.
Sofia är 1,5 månad äldre än Elin och Johan tycker det är helt ofattbart att Elin ska klara av att göra allt Sofia gör om bara någon månad. Han tror inte det kommar att gå!
Jag tänkte innan dom kom att jag inte skulle glömma ta kort, men det gjorde jag givetvis. Fast Sofia har en egen blogg där man kan se bilder på henne.


Nu väntar vi bara på att Elin ska vakna sen ska vi åka till stan och fika men Andy och Lisa ;-)











 




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för igår, tyckte dock Johan blev lite VÄL stöddig när han vann så vi är väldigt revanchsugna.

2009-05-23 @ 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback