Spöken i skogen

2009-05-30 | 00:05:45
Ja, det har det varit på riktigt. Johan såg dom i torsdags när han var i bokskogen och sprang och Omega och jag var ju tvugna att åka till skogen ikväll för att undersöka saken. Usch, vad dom var otäcka! Nu har jag en anledning att aldrig mer i hela mitt liv sätt min fot i den skogen....

Elin var hemma hos Johan. Han vågade inte åka med för han blev riktigt rädd när han såg dom inne i skogen under sin löprunda. Omega och jag var ju lite beredda på att vi kanske skulle springa på ett spöke så riktigt lika rädda blev vi nog inte när vi såg det första. Men jag blev iallafall riktigt rädd när det helt plötsligt dök upp en zombieliknande varelse täkt med blod som jagade mig,  det var riktigt otäkt och då ville jag åka hem, men vi var ju mitt i skogen och var tvugna att ta oss förbi några till innan vi kom till bilen.






Så här såg dom ut,...USCH!



Man kan läsa mer på http://nojesguiden.se/kategori/lokal/lilith-performance-studio-bokskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback