Fars dag

2009-11-08 | 20:34:37
Idag var det fars dag, men Elins pappa var inte hemma på hela dagen. När vi vaknade hade han redan kört iväg. Han skulle cykla i Båstad mellan 8-16:30 så han körde hemifrån redan vid 6:45, och så tidigt var inte vi vakna.
Elin och jag steg inte upp förrän 8. Då åt vi frukost och sen fick Elin bada. Senare på eftermiddagen skulle vi nämligen åka på kompisen Sofias 1 års kalas.
Efter badet blev det promenad, sen lunch och sen blev det dags att sätta sig i bilen. de var massa barn på kalaset, men Elin kände inte någotn mer än Sofia så hon var lite blyg i början. Men sen blev det bättre, då lekte hon lite.  Och fikade gjorde hon också.
Lite lek blev det, Sofa hade många roliga leksaker som spelade musik, men sen blev Elin trött.
Hon somnade i bilen påväg hem och när vi kom hem så var Johan redan hemma. Nu kunde han äntligen få sina fars dags presenter!





Elin festklädd och redo för kalas.



Elin ger sina presenter till Johan.

En av presenterna.





Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad fin du är i din nya klänning. Johan blev säkert glad åt sin fina tavla. Många kramar.

2009-11-09 @ 06:12:52
Postat av: Marih

Jimmie lämnar Amanda på torsdag vid 15.oo. Annars så jobbar jag under dagen. Blir kanske lite sent o ses?



Idag rinner svetten om mig :) Rensar alla kartonger så det blir npgon ordning här hemma och man kan börja bjuda hem folk :)

2009-11-09 @ 09:57:42
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Jag kan i nästa vecka också. DÅ har jag Amanda hela veckan. Onsdag eller torsdag eftermidag. Bestäm ni!

2009-11-09 @ 10:21:53
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Låter bra!! Torsdag i nästa vecka skriver jag in i kalendern. Ska vi komma ut till er eller ska vi ses i stan?

2009-11-09 @ 11:34:47
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Farmor

Lilla gumman, så fin du är i din klänning! Och lackskor! Tjusigt!!!

2009-11-09 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback