Nu kommer bilderna

2009-11-05 | 21:26:13
Det blev ju inga bilder till inlägget imorse så här kommer några istället.






Jag glömde stänga dörren till toaletten i morse.
Behöver nog inte säga mer...

Under eftermiddagen var vi ute på promenad med Moa.
Jag tyckte det var så kallt som jag har underställ på mig, Elin fick sin overall.
När klockan var 18:45 la sig Elin på det varma golvet i köket för att vila. Hon har ju inte haft några direkta rutiner med sovtider på sin semester. Men klockan har vridits fram och tillbaka. Lördagen innan vi åkte blev det vintertid i Sverige så då vred vi tillbaka klockan 1 timme. När vi åkte till Jordanien vred vi fram klockan 2 timmar. Efter 2 dagar på plats vred vi bak klockan 1 timme (då blev det nämligen vintertid där) och sen när vi kom hem igen fick vi vrida bak klockan 1 timme igen. Det är inte lätt att hålla reda på tiden!

Under den veckan vi var borta så kom fotona vi väntat på.
Dom vi tog hos en fotograf. Jag misstänker att mormor och farmor
är nyfikna så jag har självklart tagit foto på fotona ;-)







Kommentarer
Postat av: Farmor

Korten blev ju väldigt bra!

Solen är tillbaka här, 23 grader och klarblå himmel! Men bara nio grader på nätterna.

2009-11-06 @ 07:45:35
Postat av: Mormor

Mycket fina kort och din mamma som sa att du inte satt still.

2009-11-06 @ 15:27:08
Postat av: Jenny

Superfina kort! Du är sååå söt, Elin! :-)

2009-11-06 @ 17:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback