Vem är det som går och går...

2009-10-12 | 22:45:29
Jo, det är jag och Elin!
Idag började dagen med frukost kl 7:15 och under tiden Elin satt och åt sin gröt så tänkte jag att jag skulle skicka ett sms till Carooline och Moa för att höra om dom ville ha sällskap på sin morgonrunda. Men innan jag hann få iväg ett sms så fick vi ett från dom. Kl 7:50 gick vi hemifrån och var inte tillbaka förrän klockan var nästan 9:30. Påvägen hem skickade jag sms till Emma och Ellie, vi bestämde nämligen i fredags att vi skulle ut på en  promenad under dagen idag.
Vi hann precis in och äta lite mellanmål sen var det dags för promenad med Emma och Ellie lite efter 10. Klockan hann bli 12 innan vi var hemma och under vår morgonpromenad bestämde vi med Caroline och Moa att det skulle bli en eftermiddags promenad med dom kl 14. Den flyttades fram till 13.15, precis efter att Elin fått sin lunch och sen var vi inte tillbaka hemma igen förrän 15.30. Så idag blev det ungefär 5 timmars promenad!

Jag var trött efter den sista promenaden, Elin har mest sovit under promenaderna så hon kunde omöjligt vara sliten. Hon satt  med sina 2 stora rosor på kinderna som kylan idag gett henne, och lekte. Jag vilade. Men vid 17 var det dags att börja med maten. Idag skulle farfar komma och hälsa på och han har inte träffat Elin sen i augusti, och sist dom träffades så kunde Elin inte ens krypa. Det kunde hon idag, och det var det enda av allt hon kunde som hon visade. Hon kan vinka, men det visade hon inte. Hon kan klappa händerna, men det visade hon inte. Hon kan peka på lampan och säga AMP, men det visade hon inte heller. Det har har hon inte ens visat Johan...
Idag blev det korv stroganoff till middag och det var tänkt att Elin också skulle äta det, men så var det ju det här med Elin och mat. Hon vägrade, vi provade med favoriten Flygande kalle istället, men hon vägrade det också. Så sen lunchen vid kl 13 har Elin inte stoppat någonting i sin mun, eller jo det gjorde hon förresten, 2 majskrokar. Vi hade till och med problem att få i henne vällingen vid läggdags.









I måndags på "klädpartyt" beställde jag en klänning.
Den kom med posten idag!





Kommentarer
Postat av: Maria

Va fals, har du fått klänningen, mina kläder har inte kommit ännu.... :-(

2009-10-13 @ 16:58:25
URL: http://lillfia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klänningen är grymt snygg! Elin kommer bli jättefin i den! :-)

2009-10-13 @ 17:27:03
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag är SÅ avundsjuk på farfar!

2009-10-13 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback