Besök av tv4

2009-09-03 | 22:31:38
Idag på simningen fick vi besök av tv4. Dom skulle göra något reportage om svininfluensan. Fast dom ville inte filma någa bebisar. Dom ville bara filma magar och intervjua dom som var gravida. Haha, dom var ju lite tidiga. Vi simmar kl 12 och vattengympan för gavida är inte förän 18.15 men så länge kunde dom inte vänta för inslaget skulle vara med på 19 nyheterna. Jag vet inte hur om löste det men vi blev iallafall inte filmade eller intervjuade.

Efter simningen åkte vi till Elins famrmor. Vi skulle skjutsa henne till tåget. Elin somnade precis innan vi var famme vi stationen så hon kunde inte vinka av sin farmor och jag kunde inte hjälpa henne med väskorna. Vi hoppas att hon löste det och att hon kommer fram som hon ska till värmen inatt. Här har det nu blivit höst. Hu, bara regn, åska och blåst.

Imorgon åker Johan också till värmen, då bli det en till Saudiearabien. Blir bara Elin och jag kvar :-(.
Fast vi kommer ha fullt upp. Imorgon borde vi åka till stan och Vaccinations center så att Elin kan få sin spruta mot hepatit A, sen bode vi åka till Smycka och hämta Elins gaverade sked, och så måste vi köpa en bandvarnare också (jag tor inte vi kommer att göra något av det så vi blir nog bara hemma, iallafall om vädret blir som idag). På lördage behöver vi vila för sen har vi fullt upp.
Kolla bara:

  • Söndag: Skogens dag i Torup och barnvagnsgympa i Malmö. Blir tajt att hinna med båda så måste nog pioritera,
  • Måndag: Hälsa på Marie och Amanda.
  • Tisdag: Sångstund på biblioteket.
  • Onsdag: Kompisträff på babycafeet.
  • Torsdag: Simning.
  • Fredag: Då är Johan i samma land som vi och dessutom ledig fån jobbet.
(Moa, vi hinner pomenera med dig också så var inte orolig).




Det är inte så kul att vara ute i regnet.
Med regnskyddet på vagnen ser man ju inget
och sticker man ut huvudet så ramlar det vatten från himlen på det.
Det är pga regnet som Elin blundar ;-)







Kommentarer
Postat av: Marih

Ja måndag funkar fin fint. De enda är att jag ska vara inne på jobbet vid Jägersro till 16. Jag åker ju buss så det tar lite tid. Men en fika ska vi väl hinna?

2009-09-04 @ 17:32:09
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Låter toppen!



Bara jag som ska till jobbet på "konferans" inför Nice så är det ok åker jag mer än gärna med er åt de hållet. Hem åker jag med en kollega så de e lugnt. Inte det roligaste jag vet med kollektivtrafiken :(

2009-09-04 @ 21:34:07
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback