Ute dag

2010-04-29 | 09:24:42
Igår var min lediga dag och den inledde Elin och jag med en löprunda. Efter det var Elin trött och stannade ute i vagnen när jag duschade. Hon sov fram till lunch och fick komma in och äta när hon kom på att hon var hungrig.
Det blev äggröra med spenat och bacon. Äggröra gjord på 5 ägg och meningen var att det skulle räcka till mig också, men Elin har förvandlats till ett matvrak utan dess like. Det blev inte mycket över till mig och som att det inte var nog med att Elin satte i sig mängder med mat, hon har börjat fatta att Nasse också är hungrig. Igår matade hon honom med....BACON......

Efter lunchen gick vi ut igen. Det blev en promenad till ICA och sen stannade vi vid lekplatsen. Elin och jag steg upp klockan 7 igår morse, vi kom hem från lekplatsen vid 17. Vi hade alltså varit uppe i 10 timmar och 8 av dom hade vi spenderat ute. Det blev lite mer färg i Elins ansikte, eftersom vi var ute i strålande solsken.

Måndag och torsdag nästa vecka är mina lediga dagar, och någon av dom dagarna ska vi minsann åka och simma. Och snart, då börjar Elin på simskola i Lund. Minisim, ska hon gå på. Ja, såfort vi har anmält henne till det vill säga =)








Vår prommenad till ICA



Kex paus på en av bänkarna på gågatan.

Kommentarer
Postat av: Maria o Sofia

Vill ni ha sällskap när ni ska gå o simma nästa vecka?

2010-04-29 @ 11:26:01
URL: http://weilandholmgren.blogspot.com
Postat av: Jenny

Klart Nasse ska smaka på sin egen skinka! ;-)

2010-04-29 @ 13:31:46
Postat av: Mormor

Elin vad roligt att du ska börja på simskola igen. Tyckte Nasse att bacon var gott. Kramar mormor och morfar

2010-04-29 @ 15:45:34
Postat av: Farmor

På torsdag kan ni kanske komma och hälsa på mig bland kartongerna!

2010-04-29 @ 20:43:12
Postat av: Kirsi- mamma till Alex och gravid med nr2

Haha klart att Nasse ska vara med :)

Fina och härliga bilder på Elin.

Ha en fin dag, kram

2010-04-29 @ 21:57:18
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Maria o Sofia

Tjena.

Ska på gravidvattenavslappning på torsdag på MAS badhus så vi får ta det en annan gång.

2010-04-30 @ 16:41:48
URL: http://weilandholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback