Åka karusell

2010-08-09 | 21:16:08
Nu har Johan också testat min mobil. Det går inte att få över bilderna till en dator, det är fel på telefonen!!!! (Johan har nämligen gjort ett IQ test på Mensa och fått resultatet 122. Det är bara 7 % av befolkningn som har 122 och högre. Nu är han kaxig och säger han att något är fel så är det fel, han är ju trots allt smart och kan inte han fixa det så kan ingen. Han lämnar alltså mensa.se som någons sorts referens på det)!
Bilderna från Västra hamnen får alltså låta vänta på sig!

I torsdags träffade Elin och jag Lisa. Vi började med att äta lunch på Jensens Böfhus, sen åkte vi vidare till Folktes park. Elin fick åka karusell för första gången och dom där barnkarusellerna var ju inte alls kul. Inte dom där hästarna som snurrade runt iallafall. Elin hoppade upp och började åka, men tröttnade ganska fort. Vi bestämde istället att vi skulle åka bergochdalbana. Den gick 3 varv. Dom 2 första varven skrek Elin, men det sista det var lite roligare. Efter bergochdalbanan blev det parisehjulet! Och sen, det bästa av allt, en vanligt gunga på lekplatsen...

Efter lekplatsen tittade vi på djuren och det var lika uppskattat som vanligt. Efter allt detta så såg Elin poolen! Badkläderna låg kvar i bilen, och poolen i Folkets park innehåller egentligen för mycket klor enligt smittskyddsinstitutet som genomför inspektioner av badplatser och pooler. Inget av detta hindrade Elin, hon började ta av sig kläderna och skulle bara bada.


Och så hoppar vi framåt i tiden...

När det sedan blev lördag kom mormor&morfar på besök. Elins farbror Fredrik och tant Linda skulle gifta sig. Elin var inte bjuden på bröllopet så mormor och morfar kom ner för att passa Elin. Dom skulle åka hem senare på kvällen så efter middagen tog jag tåget till Svedala och kom hem till en sovande Elin. Vid 22:30, när jag tänkt gå och lägga mig, då vaknade Elin. Hon och jag satte oss i soffan och åt glass och gick inte la oss förrän 00:30. Men sedan blev vi väckta vid 2:15 när Johan kom hem. Han hade inga nycklar med sig och tryckte säkert 100 gånger på vår ringklocka, bara för att vara helt säker på att vi vaknade! Minst 100 gånger iallafall!







Lunch på Jensens, pommes med ketchup till Elin.

Åka karusell.

I pariserhjulet:
Jag vill inte åka fler karuseller nu! JAG VILL INTE!!!

Skratta Elin, det är ju kul!

I munnen på en dinosarie....

Titta på djuren.

Bada med Lisa.



Johan och jag påväg till bröllopet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow vilken underbart fin bild på er! :-)

2010-08-10 @ 15:57:49
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med föregående talare. Klänningen sitter perfekt! :-)

2010-08-11 @ 07:23:56
URL: http://weilandholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback