Ute i snön

2010-02-02 | 09:12:54
I söndags snöade det nästan hela dagen. När klocka var 14 orkade inte Elin och jag vara inne längre så då gick vi ut på en promenad. Det blev ingen vanligt promenad med vagnen, utan Elin fick åka i pulkan istället.
Och vad lärde hon sig nu!? Hade hon ena armen utanför pulkan fångade hon massvis med snö som hon sedan kunde äta. Det var ungefär som att äta glass....

Mot slutet av rundan stannade vi i pulkabacken för att åka, men eftersom det kommit så mycket snö så gick det inte alls fort ner. Nej, det var absolut inte lika skoj som när det är massa packad snö i backen, för då går det undan.

Senare under eftermiddagen kom Johan hem från löpningen och nu hade det faktiskt slutat snöa.Vi gick ut på en pulka promenad igen. Men denna gången blev det bara en kortis bort för att mata ankorna. 

Igår var det simning, lika uppskattat som vanligt. Idag är det inget planerat mer än kanske en runda till IKEA och imorgon, min lediga dag, då kanske det blir en tur till Andy`s lekland. Någon som vill hänga med?

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-02 @ 12:46:36
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blog tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. besök gärna min blogg och delta helt gratis <3<3

2010-02-02 @ 14:51:52
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Jennie

hejsan :)

så underbart söt dotter!

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-03 @ 13:56:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Marih

Du/Ni är jätte välkomna. Jag återkommer med datum och tid. Har ni tid för en fika nån dag?



Kram på er ♥

2010-02-03 @ 19:58:49
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback