Ny design, eller...

2010-01-17 | 15:06:58
Nu har bloggen sett likadan ut i nästan 1 år, så funderade lite idag på att byta designen. Fast då kanske det inte kommer att kännas som Elins blogg...

Den nya kommer isåfall att se ut ungefär såhär, men kanske att den blir rosa och med Nasse istället.
Vad tycker ni, ska jag byta designen?



Bilden är tagen från mimmisdesign.blogg.se

Hänt sedan inlägget igår:

Igårkväll skulle vi ju gå på bio. Klockan 16 lämnade vi Elin hemma hos farmor och sen åkte Johan och jag till Jensens Boefhus. Vi skulle äta mat innan filmen började. Vi tänkte att det nog inte var så många som skulle äta en lördag kl 16:30 så vi bokade inget bord, men...
Jag tror att halva Malmös befolkning hade bestömt sig för att äta på Jensens Boefhus i gårkväll just kl 16:30. Det var helt fullt så vi fick gå till Pizza hut istället. Efter vår pizza gick vi till bion där vi skulle hämta våra biljetter i biomaten. Vi bokade dom i onsdags, vi var dom första som bokade så fick välja vilka platser vi ville.

Vi, bokade, betalade och fick en bekräftelse. Precis som alltid, när vi köper biljetter. Men denna gången gick det inte att hämta ut biljetterna så vi fick gå till kassan. Våra bokade och betalda biljetter var borta Det hade blivit något fel med all teknik så biljetterna var puts väck och inte fanns det några lediga platser heller. Inte på någon film alls, mer än Göta kanal, och den ville vi inte se.
Jag blev arg. Så arg att jag köpte godis på vägen hem för 72 :- kostade 6,99/hg så det blev över 1 kg godis. Jag skulle tröst äta. Vi åkte och hämtade Elin. En Elin som var trött för hon envisades med att inte sova en blund på hela dagen Hon somnade i bilen påvägen hem och sov som en stock till 9 i morse.

Nu gick det att fixa med biljetterna så vi får gå på bio ikväll istället. Och nu har vi även bokat bord på Jensens Boefhus, så till listan igår kan vi göra tillägget :

  • Söndag: Farmor passar Elin ;-)




Vi har inga nya bilder, så vi tar gamla sommarbilder istället.
Bilder från när Elin och jag var i bokskogen i slutet av augusti.






Kommentarer
Postat av: Marih

Trist att det inte blev någon bio igår...men skönt att de löste sig inför ikväll.. Ni får ha det så trevligt!



Kram

2010-01-17 @ 16:30:02
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker ni skall behålla designen som den är, bilderna upptill är så fina speciellt bilden på Elin i mitten där hon ser så vaken och interesserad ut.



Farfar

2010-01-18 @ 06:44:55
Postat av: Jenny

Jag tycker att ni ska testa en ny design även om denna är jättefin!



Haha, ja godis är gott att trösta sig med! ;-) Men åt du upp allt? :-)

2010-01-18 @ 21:23:27
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Mormor

Trist att det inte blev någon bio. Tycker nog att ni ska ha kvar den gamla designen. Många kramar från oss.

2010-01-19 @ 07:27:12
Postat av: Maria o Sofia

Den nya designen är jättegullig, det är ju såklart den nuvarande också men det är ju alltid kul att testa något nytt, det tyckte iallafall jag när jag höll på med bloggen fastän jag bara använde mig av standarddesignerna.

2010-01-19 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback