Blandat

2010-07-29 | 22:32:11
Jag har fått en ny mobil av Johan. Har haft den istället för min kamera ett antal dagar, men nu ä det så att vi inte är vänner ännu. P.g.a lite sammarbetssvårigheter så kommer inte dom bilderna förrän Johan kommit hem och kan hjälpa mig. Johan, han är nämligen i Norge. Han åkte tidigt igår morse och kommer inte hem förrän på söndag. (Tidigt, det betyder kl 3:30. Då hade Elin och jag nästan precis gått och lagt oss. Elin somnade 18:30, men vid 23-tiden kom 2 mopeder på gångstigen (där mopeder är förbjudet). Dom förde liv och eftersom Elins fönster var öppet så vaknade hon. Ja, hon blev ju förstås först mycket upprörd, men sen piggnade hon till. Hon hade ju trots allt sovit i över 4 timmar så hon var pigg och glad och ville sitta och titta på Teletubbies)

Min semester har börjat och det har redan hunnit gå 4 dagar. I måndags (min första lediga dag) så var vi inne i stan hela dagen och shoppade. Hemvägen gick via ett snabbbesök hos farmor och sen vidare hem till Tobbe, Maria, Sofia och Valter.

Tisdagen, då blev det en cykeltur med Tobbe och Sofia och sen då åkte jag med Valter och Maria till Ikea. Elin och jag gick sedan till Ica och Elin gick hela vägen dit och hela vägen hem. Nästan hela vägen hem, hon blev trött nästan hemma, tog kudden som ligger i hennes vagn och la sig ner på trottoaren för att vila.

Onsdagen började med att Elin och jag fick åka till Babyringen för att reklamera fästet till Elins cykelsits. Det höll bara ihop på 2 av dom 4 skruvar det skruvades fast med. Sen när vi kom hem så gick vi med Tobbe, Maria, Sofia och Valter till Tunnbrödsgården och fikade. Efter det blev det grillat hemma hos Sofia. Och nu idag, då var Sofia & Co hemma hos Elin och mig på middag.

I morgon, då skulle Elins farfar kommit hem, men det blev ändrat så han kommer inte förrän på måndag. Så iället för att träffa farfar så åker vi till Helsingborg och hälsar på Eva-Lena som är där uppe på besök.

Jag jobbade i helgen som gick. På lördagen kommer jag inte ihåg vad Elin och Johan gjorde, men på söndagen träffade dom Fanny för en promenad i skogen. Dom gick milen och Elin spatserade 2,5 km. Heja Elin!
När jag kom hem från jobbet så gick vi till pizzerian och åt. Elin gick hela vägen dit och eftersom vi inte hade hennes dricka med så fick hon nu för första gången smaka Coca Cola. Det var inte direkt gott, men drick mer, det skulle hon ändå....




Idag blir det lite bilder som finns sparade sedan en tid tillbaka, eftersom jag och den där saken, som knappt går att ringa med, inte är kompisar. Dom bilderna kommer som sagt någon annan gång =)

Elin ritar.



Krita på golvet!

Dubbla kritor....avancerat....

Plocka ihop.

1 av snart 1000 teckningar!

Äta lunch.

Äta ärtor.

Kommentarer
Postat av: Marih

Hon har blivit sååå STOR. Har ni tid o ses något snart? Har ju både bil o kort nu ;o)



Angående din telefon, råkar inte vara en Ericsson du skaffat? Min vill inte vara vän med mig heller :o(

2010-07-29 @ 23:02:57
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Peter

bara en sak att göra, skaffa en iphone så löser sig allt

2010-08-03 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback