Varmt som tusan!

2010-07-09 | 21:13:18
Nu är klockan lite efter 21 och enligt Sydsvenskan.se är det 26 ° i Svedala. Tänk er då vilken värme vi hade mitt på dagen. Klockan 15 var det 34 ° enligt Svedalabadets notering.

I morse var det ett besök på öppna förskolan. Där var det längesedan Elin var och hon var väldigt blyg i början. Tobbe och Sofia var också där, och Caroline och Moa och några fler också förstås.

Påväg till öppna förskolan fick jag följande fråga av Tobbe....
Vill ni följa med Sofia och mig till Falsterbo och bada i em, eller vill ni gå hem till Maria och bebisen och äta kladdkaka.

Lätt val!

Men i dagens värme behövde vi ändå lite bad så det fick bli en timmes plaskande på Svedalabadet innan Elin och jag fick fika på kladdkaka =)










Dom lite större barnen, lärde Elin hoppa från kanten.





Kommentarer
Postat av: Marih

Lilla busfia, ser ut att njuta i vattnet. Semester nu? Kanske tid o ses något o busa lite i värmen!?

Trevlig helg!

2010-07-09 @ 22:18:33
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback