Elin vill ha....

2010-05-20 | 21:39:21
I måndags hade vi fint väder så Elin och jag var ute under eftermiddagen. Det var min lediga dag och jag passade på att både klippa gräset och att plantera blommor. Elin ville till lekplatsen och sandlådan, men det ville inte jag.
Ja, nu löste hon det ändå, och vi har kommit fram till att Elin vill ha...




En sandlåda!

Får jag en sanlåda, eller?

Smakar inte maten så bra, fungerar kråkorna som reserv...



Varje dag denna veckan har farmor hämtat Elin på dagis. Det ska hon göra imorgon också och då ska Elin följa med henne hem. Hon ska sova hos farmor till på lördag.
Och idag när jag kom hem från jobbet, då hade jag en sandlåda med till Elin!



Först var vi tvugna att snickra lite på den.







Sandlådan är efter ca 4 timmar klar. Fast, typiskt också...
VI HAR INGEN SAND!

Imorse vaknade Elin klockan 4! Då var hon vaken och redo att stiga upp.
Jag fick snällt också gå upp, en hel timme innan klockan ringde!
Men det var kanske inte så konstigt att Elin vaknade.
Hon envisades med att ha sitt tangentbord i sängen,
så hon hade det lite trångt.

Nu när vi haft det varmt ett par dagar har Elin börjat svettas,
med riktig svett så hon blir både blöt och klibbig.
Och det bästa då, det är att få bada!

Elin har även hjälp till att "panta" burkar.


Kommentarer
Postat av: Farfar

Elin är ju en klipsk flicka hittar hela tiden lösningar på "problemen".



Farfar

2010-05-21 @ 14:58:22
Postat av: Jenny

Haha, ni är ju för roliga med pantningen! :-)

2010-05-21 @ 16:45:03
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Jannice

Anna-Karin, Mejas Nasse är köpt i en leksaksaffär här i Kalmar.

2010-05-22 @ 15:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback