Farmor träffar Elin varje dag =)

2010-05-09 | 20:56:27
I fredags blev Elin hämtad av farmor på dagis. Elin var mest lite skeptiskt till att farmor kom, men det fanns en annan liten flicka som gav Elins farmor en kram och nog gärna hade velat följa med henne hem.

När jag kom hem från jobbet så var det full lek här hemma. Elin och farmor hade lekt i Elins prinsess slott. Det är ett slott som tar upp en stor del av vårt vardagsrum och som Elin fick av Maria när hon var på besök för några helger sedan.

Lördag blev också en dag Elin tillbringade med farmor. Jag jobbade och Johan sprang Lundaloppet.

Gisa vad som hände idag, söndag...
Farmor kom, och nästa fråga, gissa vem som blev glad när "lektanten" kom....
Jag jobbade, Elin lekte med farmor hela dagen, förutom några timmar på eftermiddagen då det var kompisträff hos Ellie nere på gatan. Elin var där med Johan och på träffen träffade hon såklart Ellie, Melvin och Clara. Moa var inte med idag, vet inte vad hon hade för sig, men jag misstänker att vi får läsa det på hennes blogg.

Imorgon och på tisdag blir det bara korta dagar för Elin på dagis. Farmor kommer och hämtar henne efter att hon har sovit middag och på onsdag är jag ledig. Resten av veckan är Johan ledig och måndag efter helgen är min lediga dag, så det blir bara 2 dagisdagar för Elin nästa vecka och sen är hon ledig i 6 dagar. LYXIGT VÄRRE!







Vi har Me&I träff hemma hos oss tisdagen 18 maj, kl 18:30.
Någon som vill komma?




Bilder tagna med mobilen, påväg hem efter att ha matat ankorna.



Fler mobilbilder.







Kommentarer
Postat av: Marih

Jag hade mer än gärna kommit på en Me&I träff men har Amanda den kvällen och blir lite bökigt med hennes tiser, tyvärr. En annan gång!

2010-05-09 @ 22:59:25
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback