Freedom

2010-05-06 | 19:58:50
Farmor har kommit hem, alltå har vi barnvakt när vi vill =).

Idag var Elin och jag och träffade farmor, Elin var en aning blyg i början men det gick över sen. Vi var först hemma hos farmor, och sen åkte vi till IKEA. Där slarvade vi efter en stund bort Elin, men hon kom till rätta. Hon hade sprungit till barnavdelningen och satt där och lekte, helt ovetandes om att att farmor och jag letade efter henne. Efter leken blev det lunch och Elin fick köttbullar med pommes. Hon åt precis innan vi åkte hemifrån så jätte hungrig var hon inte. Hon lyckades iallafall välta sitt glas med vatten över sig så det blev till att byta kläder. Efter Ikea körde vi hem framor och Elin var trött och somnade i bilen.

På fredag, då ska farmor hämta Elin på dagis så då ska dom leka hela eftermiddagen.

Och igår var ju min födelsedag. Elin och Johan kom med presenter och sjöng kl 5 på morgonen. Jag började jobba kl 7 men riktigt vid 5 ville jag inte bli väckt. Det ville inte Johan heller, men det var som vanligt Elin som bestämde.

Jag fick en ny kamera. Den förra, den rosa, tappade jag ju för några veckor sedan i ett betonggolv så den gick sönder. Den kameran fick jag av Johan på min födelsedag för exakt 2 år sedan. Kameran jag fick denna gången, den är "shock proof up to 2 m" och "water proof up to 10 m" så denna ska tåla att tappas och kan även vara med under vattnet i simhallen.








Elin tyckte det var för tidigt på morgonen för en bild.

Elin och farmor på restaurangen på IKEA.



Elin har hela munnen full med pommes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fina tjejer på bilderna!!

Annakarin, mina varmaste gratulationer på din födelsedag, fast en dag försent ;)



Farfar

2010-05-07 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback